onsdag 2 maj 2012

Inte whippet och inte valpar, men ändå...

Vill slå ett extra slag för en vän idag. En väldigt skicklig sådan också, jag slutar inte förvånas över hennes estetiska färdigheter!

Idag kom årsboken Vinthunden, vinthundklubbens medlemstidning där jag har med en vinnarannons för min "lilla" sloughipojke men också för att rikta ett tack till alla de vänner jag har i "hundvärlden".


Maria Hjerppe (DuneDesignStudio) heter hon som gjort annonsen åt mig och här får ni några olika länkar till henne.

Tack Maria för den fina annonsen!

1 kommentar:

Maria sa...

Tack snälla Ullis! Jag är så glad att du är nöjd! Jag går naturligtvis att nå via mail också om någon skulle vara intresserad av att få en annons (eller annt grafiskt) utformat: dunedesignstudio@gmail.com

Skicka en kommentar