torsdag 19 januari 2012

Fruktsamhet

Allt svammel i inlägget häromdagen ledde till tanken att jag kanske skulle ha en sida här på bloggen med en presentation av mig, av verksamheten här, del Khazaris. Jag har inte tänkt på det tidigare och har ju inte heller något sådant på hemsidan, där finns bara en berättelse om mitt hundintresse i historien. Tankar och svammel bär frukt i bland och nu har jag alltså gjort en sida "Om del Khazaris" som en egen flik.

Parningar bär ju oftast frukt de med och Indra börjar bli riktigt rund om magen men ännu är det nog inte tillräckligt för att göra sig på bild. De känns också där inne i magen, små små ovala "bollar". Så idag har jag faktiskt längtat lite tills de kommer. Våran underbara lilla hund-unge Indra, sötaste lilla prinsessan skall bli mamma! Här bjuder jag på en bild av henne när hon var 4 veckor.


Små valpar är verkligen energigivande!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar